Експорт молочної продукції пройшов успішну євроінтеграцію у 2024 році. Про це в інтерв’ю “Телеграф” розповів гендиректор компанії “Волошкове поле” з Кропивницького Андрій Табалов.
Молочну продукцію компанії “Волошкове поле” наразі поставляють до понад 10 країн Євпросоюзу, зокрема: Німеччини, Польщі, Чехії, Італії, Іспанії, Болгарії та інших. У 2025 році підприємці планують вийти на ринок США.
“Європейці полюбили м’яке пакування Дой-пак більше, ніж стандартну залізну банку, і ми були вражені цим. Також дуже гарно себе показала “Іриска” у склобанці 500 гр, оскільки люди бачать, що саме вони купують. Високим попитом користується згущене молоко безлактозне, яке на сьогодні випускає тільки наш Первомайський молочноконсервний комбінат”, – розповів Андрій Табалов.
На запитання журналістів про роботу головою Євроінтеграційного комітету Спілки молочних підприємств України Андрій Табалов відзначив, що у травні 2024 року Спілка підписала з Європейською молочною асоціацією меморандум про співпрацю.
“Відносини між українськими та європейськими фермерами і молокопереробниками, зокрема в рамках співпраці СМПУ та EDA, є конструктивними. Ми розуміємо, що у нас є спільні інтереси, такі як забезпечення стабільності на ринку, дотримання високих стандартів якості продукції та захист інтересів виробників”, – додав він.
У розмові відзначили також потреби виробників на загальнодержавному рівні:
“Виробникам не вистачає молочної сировини, тому треба їх всіляко підтримувати. Це і дотації на “голову”, це і компенсації за будівництво нових фермерських комплексів із виробництва молочної сировини — середніх, малих, великих, будь-яких. Нам треба більше молока”.
Частина доходу від продажу продукції брендів “Волошкове поле” і “Формула смаку” йде на допомогу військовим. У 2024 році Фундація родини Табалових спрямувала понад 22 мільйони гривень на закупівлю обладнання та техніки воїнам ЗСУ.
Кожна пляшка згущеного молока чи кефіру допомогла зібрати ці суми. Це такий підхід “два в одному”: він дозволяє нашим споживачам долучатися до благодійності, підтримуючи одночасно українські бренди. Ми зі свого боку також закупаємо військову продукцію від українських виробників. Ті ж самі дрони, засоби РЕБ, зв’язку — купуємо все вітчизняного виробництва, – зазначив Андрій Табалов.
Читайте також: Бійці 110 ОМБр збирають кошти на автомобіль для фронту